Кожного дня фахівці Дніпровського обласного онкологічного диспансеру в своїй практичній діяльності зустрічаються зі складними ситуаціями та спілкується з пацієнтами у різних емоційних та психологічних станах.
Всі ми розуміємо, що пацієнти змушені звертатись до фахівців з онкології, а не тому, що вони бажають цього.
Щоб впоратись з емоціями пацієнта медичний персонал повинен володіти значними навичками професійного спілкування. Це необхідно для створення “лікувальної команди” з пацієнтом та залучення його до ефективної співучасті в процесі лікування.
Проте навіть коли комунікація медперсонал-пацієнт склалася і пацієнт довіряється команді, все одно виникають ситуації коли всі поради і настанови “вивітрюються” з голови хворого.
Шлях наших пацієнтів – це шлях постійної психологічної роботи над собою за підтримки медиків, психологів і таких самих онкологічних хворих, як і вони самі.
Сьогодні випуск нашого проєкта “Відверто з психологом…” саме про це.
P.S. Матеріали розміщуються на офіційних ресурсах онкодиспансера за згоди всіх учасників проєкта.